Blomster i kasse 3D

Nå har jeg laget et 3D kort . Har brukt de nye multi frame`s fra Nellie`s. Dei kjøpte jeg fra kortgleder på messa på Fredheim i går.

 http://www.mamut.net/kortgleder/

4 tanker om “Blomster i kasse 3D

    • Ja, jeg prøver meg på utstyret. No har eg laga to kort i dag,eg har sett på det Connie har laget for Kortgleder i brunt og kvit, med dies fra Nellie Snellen og kvite halvperler. Dei blei flotte.

  1. Kjempefint kort !!
    Du har alt kost deg litt med det nye du handlet på messa ser jeg : )
    Det var koselig å prate med deg der.
    Jeg kjøpte også 4 dies sett fra Nellie Snellen, prøvde å kutte med en i går og de var gode å kutte med. Men jeg har ikke den du har brukt på ditt kort. Den var flott.

Legg igjen en kommentar

