Rose-kort 3D

Motivet er fra REDDY Creative Cards

3 tanker om “Rose-kort 3D

  1. Wow, for et aldeles nydelig rosekort du har laget!!!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)
    De «bølgene» på bryllupskortet mitt er en kantpunch fra MS. Helt håpløs å få tak i nå dessverre, jeg vet mange har prøvd.
    Ha en fin kveld.
    Klem marianne:)

    • Tusen takk, for du tok deg tid, nå trenger jeg ikke lure lenger, jeg får berre håpe den punchen dykker opp en dag da.

Legg igjen en kommentar

